Waregem working space of hippe event locatie huren | AB
GRATIS content kalender 2021

Working space of event locatie in Waregem huren?

Ben je op zoek naar een …

  • inspirerende (co)working space
  • rustige plek om te werken
  • vergaderplek met 3 meeting rooms
  • hippe event locatie voor 200 personen
  • architecturaal en kleurrijk hoogstandje met liefst 39 zeeschipcontainers?

Welkom bij AB!

Want geloof het of niet, wij zijn een hardwerkend advertising agency, maar wij werken geen 24/24u. ’s Avonds, in het weekend of – mits goede afspraken – zelfs tijdens de werkuren zijn onze kantoren vaak vrij of maken we graag plaats.

Bel 056 61 00 70  of mail info@ab.be en reserveer meteen.

Ruimte naar keuze

working space in container bij AB in Warege

Meeting rooms: kleine en grote containers, af te sluiten indien gewenst. Grote meeting room: voor meetings of seminars van max 20 personen, met 1 meter breed computerscherm.

Event-locatie-AB-Waregem

Events in open ruimte gelijkvloers: max. 200 personen; mogelijkheid tot muurprojectie (beamer inclusief).

Faciliteiten

  • gratis ruime parking
  • gratis wifi
  • op wandelafstand van station Waregem

    Audi Q2 in event ruimte AB Waregem

    Voor de lokale launch van de Audi Q2 raakte de wagen vlot onze event ruimte binnen.

Tarieven

Bureaus:

  • €250/stoel/maand (incl. drank: koffie + frisdranken)
  • €200/stoel/maand (excl. drank + opkuis/reiniging)

Vergaderruimtes:

  • “Overlegruimte 1” (10 personen):
    • €150/halve dag en €250/dag (excl. drank + opkuis/reiniging)
    • €175/halve dag en €300/dag (incl. drank: koffie + frisdranken)
  • “Overlegruimte 2” (4 personen):
    • €65/halve dag (excl. drank + opkuis/reiniging) en €100/dag
    • €75/halve dag en €120/dag (incl. drank: koffie + frisdranken)
  • “Dokterskabinet😊” (4 personen)
    • €65/halve dag (excl. drank + opkuis/reiniging) en €100/dag
    • €75/halve dag en €120/dag (incl. drank: koffie + frisdranken)

Combi gebruik bureaus + vergaderruimte:

  • €300/mnd (excl. drank + opkuis/reiniging) (1 bureaustoel m.b.t. bureaugebruik, 1x gebruik vergaderruimte)
  • €350/mnd (incl. drank + opkuis/reiniging) (1 bureaustoel m.b.t. bureaugebruik, 1x gebruik vergaderruimte) 

Eventruimte:

  • €500/avond (van 17u-8u, excl. drank + opkuis/reiniging)

Meer weten of boeken?

Bel ons of mail naar info@ab.be

PRIORITY CHECKLIST MARKETEERS

CREATIVITY WORKSHOP

9 conversie optimalisatie tips

Je strategie back on track?

  • DOE MEE AAN ONZE POLL

    Welk soort artikels verkies je op onze blog?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Volg ons op Facebook

    AB
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archief