Hoe een eenvoudige survey voor AEG de nationale media haalde.
GRATIS content kalender 2019

AEG

 
survey voor AEG

Waarom koppelden we gamification aan een online survey voor AEG? Omdat het fun en merkbeleving opleverde. Omdat we er relevante merkinzichten, consumentengegevens en onderzoeksresultaten uit puurden. Omdat het behoorlijk wat earned media opleverde. Omdat … ach, lees hier toch gewoon hoe we een bescheiden briefing hebben omgezet tot een ambitieuze unbound campagne.

Interesse hoe we dit voor jouw merk kunnen doen? Contacteer ons.

« Previous Post: Recytyre | Next Post: Initial »
-

PRIORITY CHECKLIST MARKETEERS

CREATIVITY WORKSHOP

9 conversie optimalisatie tips

Je strategie back on track?

  • DOE MEE AAN ONZE POLL

    Welk soort artikels verkies je op onze blog?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Volg ons op Facebook

    AB
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archief