Hoe een eenvoudige survey voor AEG de nationale media haalde.
GRATIS content kalender 2021

AEG – brand activation, lead generation, PR

 
survey voor AEG

Opdracht?

De briefing was vaag: “Promoot AEG-toestellen via een app en betrek mensen meer bij ons merk.”

Uitdaging

Hoe laten we mensen zelf de weg naar dat merk vinden om daar op een spontane manier hun gegevens achter te laten die ons en passant relevante merkinzichten opleveren?

Oplossing

Gamification gekoppeld aan een online survey, via 2 enquêtes: “de nationale kookenquête”(profielquiz) en “de waskrak (m/v) (kennisquiz)”.

Lees hoe we de bescheiden briefing van AEG hebben aangepakt en omgezet tot een ambitieuze unbound campagne.

Resultaat

Fun. Merkbeleving. Earned media (incl. VTM-nieuws). Bijna 3.000 nieuwe nieuwsbrief subscribers. En een pak relevante merkinzichten, consumentengegevens en bruikbare onderzoeksresultaten.

Interesse hoe we dit voor jouw merk kunnen doen? Contacteer ons.

« Previous Post: Recytyre ‘banden checken’ – integrale communicatie | Next Post: Initial ‘wereldrecord’ – PR & video »
-

Meer werk

PRIORITY CHECKLIST MARKETEERS

CREATIVITY WORKSHOP

9 conversie optimalisatie tips

Je strategie back on track?

  • DOE MEE AAN ONZE POLL

    Welk soort artikels verkies je op onze blog?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Volg ons op Facebook

    AB
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archief