Revor Bedding - strategie | AB
GRATIS content kalender 2021

Revor Bedding – strategie

 
Revor manifesto AB

Opdracht?

Revor Bedding is een vaste waarde in de Belgische wereld van het slaapcomfort. Toch is het een minder bekende naam – wat meteen hun probleem schetst: Revor Bedding is goed, maar er ligt wat stof op het merk. Ons strategische denkwerk helpt hen weer op het spoor. Het leidt ons hier te ver om de volledige strategie te schetsen. Maar we delen wel graag enkele sprokkels uit onze aanpak.

Uitdaging

Hoe zetten we de volgende stappen …

… van grijze muis naar herkenbaar merkimago?

… van rationele producent naar feel good inspirator?

… van afwachtende observator naar ondernemende doener?

… van aandacht voor de retail naar aandacht voor de eindconsument?

… van 100% focus op de producten naar een meer emotionele lading?

Oplossing

Zo’n strategie verzinnen we niet op ons eentje. We stellen Revor Bedding de juiste vragen. Zoals deze essentiële: wat is de rol van Revor Bedding in het leven van de mensen? Niet zozeer qua producten – die zijn bijzonder degelijk – maar vooral gevoelsmatig.

Op die vraag komt dan een antwoord als: ‘Revor Bedding gelooft dat plezier essentieel is in het leven.’ 

Ha, daar kunnen we mee verder! Want geen plezier zonder een goede nachtrust. Slapen is fun en garandeert pret overdag.

Revor Bedding zorgt dat mensen zich goed voelen door ‘kleine pure gelukjes’ te creëren, een thuisgevoel, een eigen zalig nestje.

Tegelijk is Revor Bedding een one-stop-shop: de slaapexpert die je kan vertrouwen voor een kwalitatieve & stijlvolle nachtrust en die het je makkelijk maakt.

Resultaat

Een stevige herpositionering.

Revor Bedding is … ach wat: lees het manifesto hieronder. Dat vat de brand essence perfect samen. Robin Saelens, marketing verantwoordelijke bij Revor Bedding verwoordde de samenwerking met AB als volgt:

“We kijken terug op een aangename samenwerking met het AB-team vol sympathieke en enthousiaste mensen. Ze maakten een analyse van ons merk, bekeken de merkidentiteit met een kritische blik en brachten verbeterpunten en opportuniteiten in kaart. De gemaakte analyse en bijhorende transitiepunten moeten het werkinstrument worden om ons merk nieuw leven in te blazen. Wij zijn zeer tevreden over het opgeleverde werk. Het biedt ons de guidelines om onze marketing aanpak te verbeteren.”

Ligt er ook wat stof op jouw merkstrategie en lig jij daar wakker van? Niet nodig: zet samen met ons je brand DNA back on track tijdens een strategische sparringsessie en ontdek alvast de 5 kenmerken van een goed manifesto.

Revor manifesto AB 1

Een manifesto om van te dromen

« Previous Post: Lybover – employer branding: het Lyboverhaal | Next Post: Skylux dakramen – advertentie (fotografie & 3D) »
-

Meer werk

PRIORITY CHECKLIST MARKETEERS

CREATIVITY WORKSHOP

9 conversie optimalisatie tips

Je strategie back on track?

  • DOE MEE AAN ONZE POLL

    Welk soort artikels verkies je op onze blog?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Volg ons op Facebook

    AB
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archief