Recupel ‘Lampen’ – integrale campagnes

Opdracht?
Recupel-lampencampagnes voor het brede publiek én b2b. Inclusief activatie.
Uitdaging
Een langetermijnconcept bedenken en uitrollen, want mensen en bedrijven motiveren om hun lampen te recycleren is een werk van lange adem.
Oplossing
- De tv-kijker jaar na jaar verrassen: wat zullen de dames en heren in lampenpakjes nu weer uitspoken?
- Het publiek op entertainende wijze herinneren aan de lampen via een actie in stations
Resultaat
Inzamelcijfers die navenant stijgen.
Recupel TV lampenspot 2015 NL 30″ from AB on Vimeo.
Het concept was ook perfect om te zetten in een activatie, met levende lampen in het station.
Een Metro-lezer doet op de trein niks liever dan zich bezighouden met spelletjes en raadseltjes. Onze infotainment aanpak speelde daar handig op in. Leuke aanvulling bij de stationsactivatie!
Billboards in de stations maakten het activatieverhaal compleet.
Graag de volledige case? Contacteer ons.
-