Ontex iD for men and ... women: tools en campagnes van AB
GRATIS content kalender 2019

Ontex iD for men … and women

 
Ontex iD for women

Ontex iD incontinentiemateriaal, een gevoelig thema.

Het gebeurt niet elke dag dat we tools en campagne’s uitwerken voor thema’s die vaak en jammer genoeg nog in de taboesfeer vertoeven (lees hier meer over taboes in de reclame). Voor incontinentiemateriaal iD van Ontex bijvoorbeeld. Het iD-concept is een lijn van discrete, doeltreffende en comfortabele verbanden en pads voor dames (iD light) en heren (iD for men) met licht tot matig urineverlies, waarvoor AB de meest uiteenlopende uitingen uitwerkt. Het iD care-gamma is dan weer een specifiek aanbod huidverzorgingsproducten voor mensen die te kampen hebben met huidproblemen naar aanleiding van dit verschijnsel.

Ontex iD tools en campagnes van AB 1

POS (of Point-of-sale materiaal) zoals posters, displays en wobblers vestigen op de winkelpunten (thuiszorgwinkels, apotheken, …) de aandacht op de producten en hun toepassing.

Ontex iD tools en campagnes van AB 2

Banners zorgen er in programmatic voor, dat de juiste doelgroep getarget en geretarget wordt, bijvoorbeeld met een teasende extra korting.

Ontex iD tools en campagnes van AB 3

Posters, brochures, flyers en folders proberen het thema wat meer bespreekbaar te maken (het is niet abnormaal, er zijn er velen, er is iets aan te doen, …) en oplossingen aan te reiken die het (sociaal) leven van de betrokkenen weer activeren.

Ontex iD tools en campagnes van AB 4

« Previous Post: BULK .ID | Next Post: Betekenismarketing met de “Recupel on tour”-activatie »
-

PRIORITY CHECKLIST MARKETEERS

CREATIVITY WORKSHOP

Je strategie back on track?

  • Doe mee aan onze poll!

    BV's in reclame, een meerwaarde?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Volg ons op Facebook

    AB
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archief