Ontex iD for men and ... women: tools en campagnes van AB
GRATIS content kalender 2021

Ontex – POS, lead generation …

 
Ontex iD for women

Opdracht?

Een gevoelig thema op subtiele wijze aankaarten en er ook een verkoopgerichte strategie ontwikkelen: Ontex iD incontinentiemateriaal,.

Uitdaging

  • Voor het grote publiek: een thema dat in de taboesfeer hangt meer bespreekbaar maken en oplossingen aanreiken die het (sociaal) leven van de betrokkenen weer activeren.
  • Voor Ontex zelf: zoveel mogelijk leads genereren.

Ontex iD tools en campagnes van AB 1

Oplossing

Ontex iD tools en campagnes van AB 2

POS zoals posters, displays en wobblers op de winkelpunten (thuiszorgwinkels, apotheken …) vestigt de aandacht op de producten en hun toepassing.

Ontex iD tools en campagnes van AB 3

Programmatic banners zorgen dat de juiste doelgroep getarget en geretarget wordt, bijvoorbeeld met een teasende extra korting.

Ontex iD tools en campagnes van AB 4

Brochures, flyers en folders maken het thema meer bespreekbaar (het is niet abnormaal, er zijn er velen, er is iets aan te doen …) en suggereren oplossingen.

Resultaat

Stijgende bewustwording, meer traffic en lead generation via gratis staalaanvraag en kortingen.

« Previous Post: BULK .ID – website | Next Post: Recupel on tour – brand activation »
-

Meer werk

PRIORITY CHECKLIST MARKETEERS

CREATIVITY WORKSHOP

9 conversie optimalisatie tips

Je strategie back on track?

  • DOE MEE AAN ONZE POLL

    Welk soort artikels verkies je op onze blog?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Volg ons op Facebook

    AB
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archief