Ontex – POS, lead generation …

Opdracht?
Een gevoelig thema op subtiele wijze aankaarten en er ook een verkoopgerichte strategie ontwikkelen: Ontex iD incontinentiemateriaal,.
Uitdaging
- Voor het grote publiek: een thema dat in de taboesfeer hangt meer bespreekbaar maken en oplossingen aanreiken die het (sociaal) leven van de betrokkenen weer activeren.
- Voor Ontex zelf: zoveel mogelijk leads genereren.
Oplossing

POS zoals posters, displays en wobblers op de winkelpunten (thuiszorgwinkels, apotheken …) vestigt de aandacht op de producten en hun toepassing.

Programmatic banners zorgen dat de juiste doelgroep getarget en geretarget wordt, bijvoorbeeld met een teasende extra korting.

Brochures, flyers en folders maken het thema meer bespreekbaar (het is niet abnormaal, er zijn er velen, er is iets aan te doen …) en suggereren oplossingen.
Resultaat
Stijgende bewustwording, meer traffic en lead generation via gratis staalaanvraag en kortingen.
-