Een innovatief POS-verhaal van AB voor McCain Ovenfrieten
GRATIS content kalender 2021

McCain ‘Ovenfrietjes’ – activatie

 
McCain ovenfrieten

Opdracht?

Ovenfrieten zijn een innovatieve vondst waar McCain terecht mee uitpakt. Daar hoort ook opvallend POS-materiaal bij.

Uitdaging

Haal de Belg weg van zijn friteuse, haal ons nationaal gerecht weg van het frituurvet!

Oplossing

Een POS-speurtocht die leidde tot een verrassende connectie met ramkraakpaaltjes

Lees hier alles over onze ideeën voor die heerlijke McCain frietjes.

Resultaat

Steven Thill, Product Manager Retail McCain: “De campagne liep in september en de verkoop van onze ovenfrietjes was liefst 60% hoger dan het gemiddelde van de maanden juli en augustus. Daar zal de attractieve ondersteuning in en rond de winkelpunten zeker niet vreemd aan zijn.”

Hoe spring jij uit het schap? Contacteer ons.

« Previous Post: Bel&Bo – tv-spots & brand characters | Next Post: Canderel – content, influencer & gamification »
-

Meer werk

PRIORITY CHECKLIST MARKETEERS

CREATIVITY WORKSHOP

9 conversie optimalisatie tips

Je strategie back on track?

  • DOE MEE AAN ONZE POLL

    Je start een nieuwe campagne. Welke is jouw voorkeur?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archieven