Lybover B2B uniforme communicatie, website, huisstijl, gadgets – AB
GRATIS content kalender 2019

Lybover: communicatie stroomlijnen

 
Lybover arend themavisual

Situatiede groep Lybover bestaat uit 5 individuele bedrijven: 

  • Hafibo/Hafinox metaalwerken; 
  • BULK .ID logistiek van bulkgoederen en recyclingmachines; 
  • Keller industriële ontstoffing en brandwerende schermen;
  • Motogroup logistiek van bulkgoederen;
  • en Lybotech installatiewerken.

Probleem: ze werken en communiceren individueel. Maar hun activiteiten vullen elkaar aan. Denk aan een recyclagelijn die bestaat uit verschillende machines van BULK .ID, transportbanden van Motogroup, laswerken van Hafibo, afzuigingen van Keller en installatiewerken door Installation.

Opdracht: de interne synergie stroomlijnen en de meerwaarde als groep naar buiten toe communiceren.

Vandaar de herschikking in 6 business units: 

AB oplossing

  • uitwerken van dit nieuw verhaal in corporate bouwstenen: overkoepelend groepslogo, baseline, visual, website, met een trotse arend als overkoepelend symbool voor de ambitie en kracht van Lybover;
Lybover logo met aparte afdelingen

Het overkoepelende Lybover groepslogo wordt soms solo gebruikt, soms (zoals hier) gekoppeld aan de aparte business units. Let op de opvallende kleurcodes voor elke unit.

  • uniforme business unit logo’s en business unit websites; in een overgangsfase bestaat dit uit de adelaar, de afdelingsnaam en ook de oude naam eronder.

Lybover business units logohand met computer toont Lybover website

  • huisstijl, stationary, commercieel drukwerk, e-news, belettering wagenpark, signalisatie op de site, gadgets (van wieleroutfit tot USB-stick en zelfs balpen)

Lybover mappenLybover bestelwagen met arend logo

Lybover wieleroutfit

En nu, ook jouw communicatie stroomlijnen? Laten we er samen mooi werk van maken.

« Previous Post: Algist Bruggeman: met de B van B2B. En van broodexpert. | Next Post: Quiet please: AB aan het werk voor European Open Tennis »
-

PRIORITY CHECKLIST MARKETEERS

CREATIVITY WORKSHOP

Je strategie back on track?

  • Doe mee aan onze poll!

    BV's in reclame, een meerwaarde?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Volg ons op Facebook

    AB
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archief