Lybover B2B uniforme communicatie, website, huisstijl, gadgets - AB
GRATIS content kalender 2021

Lybover – merkarchitectuur, rebranding & graphic design

 
Lybover arend themavisual

Opdracht?

De 5 individuele bedrijven binnen de groep Lybover op één communicatieve lijn krijgen, de interne synergie stroomlijnen en de meerwaarde als groep naar buiten toe communiceren.

Uitdaging

Het subtiele evenwicht vinden tussen

– branding & merkinvulling op apart bedrijfsniveau

– overkoepelend imago & beeldvorming op groepsniveau

Oplossing

  • Uitwerken van dit nieuw verhaal in corporate bouwstenen: overkoepelend groepslogo, baseline, visual, website, met een trotse arend als overkoepelend symbool voor de ambitie en kracht van Lybover;
  • Uniforme business unit logo’s en business unit websites; in een overgangsfase bestaat dit uit de adelaar, de afdelingsnaam en ook de oude naam eronder.
    Lybover business units logo

    Het Lybover groepslogo wordt soms solo gebruikt, soms (zoals hier) gekoppeld aan de aparte business units. Let op de opvallende kleurcodes voor elke unit.

    hand met computer toont Lybover website

  • huisstijl, stationary, commercieel drukwerk, e-news, belettering wagenpark, signalisatie op de site, gadgets (van wieleroutfit tot USB-stick en zelfs balpen)

Lybover mappenLybover bestelwagen met arend logo

Lybover wieleroutfit

Resultaat

Gestroomlijnde communicatie in alle middelen & media. Ontdek zeker onze Lyboverhalen.

En nu, ook jouw communicatie stroomlijnen? Laten we er samen mooi werk van maken.

« Previous Post: Algist Bruggeman – strategie, brand DNA & storytelling | Next Post: TAL – catalogus »
-

Meer werk

PRIORITY CHECKLIST MARKETEERS

CREATIVITY WORKSHOP

9 conversie optimalisatie tips

Je strategie back on track?

  • DOE MEE AAN ONZE POLL

    Je start een nieuwe campagne. Welke is jouw voorkeur?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archieven