Keukens Boncquet website voor meer conversie - mooi merkverhaal | AB
GRATIS content kalender 2021

Boncquet – branding, webdesign & content

 
Man in Boncquet keuken AB

Opdracht?

Een evenwichtig, uniform en steeds completer merkverhaal uitschrijven.

Uitdaging

Hou het verhaal consistent, online én offline.

Oplossing

– Een nieuwe website als draaischijf. De funnel leidt bezoekers vlot naar hun belangrijkste interessegebieden (en naar conversie via afspraken of downloads!): “Waar is een toonzaal in mijn buurt?” “Ik wil keukens bekijken” “Ik wil maatkasten bekijken” “Ha, gratis inspiratie!” …

Boncquet keukens website AB

 

Extra instroom van bezoekers via stevige SEO-fundamenten en inspiratie-blogposts.

Boncquet keukens blogpost over een moderne keuken

Redactionele artikels, good old print advertising, soepel inzetbare Facebook ads … versterken de onderscheidende positionering en bijhorende acties.

inspiratie voor Boncquet keukens

Boncquet keukens advertentie magazine

Resultaat

Boncquet keukens: een ongoing en wat ons betreft never ending story.

Lees ook welke 2 relevante consumer insights de basis vormen van onze durfstrategie – je ontdekt er meteen onze eerste learnings.

« Previous Post: TOFF / CRACK – branding & lead generation | Next Post: TAL – strategie & brand DNA »
-

Meer werk

PRIORITY CHECKLIST MARKETEERS

CREATIVITY WORKSHOP

9 conversie optimalisatie tips

Je strategie back on track?

  • DOE MEE AAN ONZE POLL

    Je start een nieuwe campagne. Welke is jouw voorkeur?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archieven