Keukens Boncquet website voor meer conversie - mooi merkverhaal | AB
GRATIS content kalender 2020

Boncquet

 
Man in Boncquet keuken AB

Opdracht?

Een evenwichtig, uniform en steeds completer merkverhaal uitschrijven.

Uitdaging

Hou het verhaal consistent, online én offline.

Oplossing

– Een nieuwe website als draaischijf. De funnel leidt bezoekers vlot naar hun belangrijkste interessegebieden (en naar conversie via afspraken of downloads!): “Waar is een toonzaal in mijn buurt?” “Ik wil keukens bekijken” “Ik wil maatkasten bekijken” “Ha, gratis inspiratie!” …

Boncquet keukens website AB

 

Extra instroom van bezoekers via stevige SEO-fundamenten en inspiratie-blogposts.

Boncquet keukens blogpost over een moderne keuken

Redactionele artikels, good old print advertising, soepel inzetbare Facebook ads … versterken de onderscheidende positionering en bijhorende acties.

inspiratie voor Boncquet keukens

Boncquet keukens advertentie magazine

Resultaat

Boncquet keukens: een ongoing en wat ons betreft never ending story.

Lees ook welke 2 relevante consumer insights de basis vormen van onze durfstrategie – je ontdekt er meteen onze eerste learnings.

« Previous Post: Soubry – POS | Next Post: Algist Bruggeman »
-

PRIORITY CHECKLIST MARKETEERS

CREATIVITY WORKSHOP

9 conversie optimalisatie tips

Je strategie back on track?

  • DOE MEE AAN ONZE POLL

    Welk soort artikels verkies je op onze blog?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Volg ons op Facebook

    AB
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archief