Keukens Boncquet website voor meer conversie - mooi merkverhaal | AB
GRATIS content kalender 2019

Website Boncquet keukens: focus op conversie en merkverhaal

 
Man in Boncquet keuken AB

Voor Boncquet keukens schrijven we al een tijdje aan een evenwichtig, uniform en steeds completer merkverhaal.

Neem nu de website. Daarover is structureel goed nagedacht. Zo leidt de funnel hen vlot naar hun belangrijkste interessegebieden (en naar conversie via afspraken of downloads!):

  • “Waar is een toonzaal in mijn buurt?”
  • “Ik wil keukens bekijken”
  • “Ik wil maatkasten bekijken”
  • “Ha, gratis inspiratie!”

 

Boncquet keukens website AB

 

Stevige SEO-fundamenten en inspiratie-blogposts zorgen voor extra instroom van bezoekers.

Boncquet keukens blogpost over een moderne keuken

Maar er is meer dan de website. De onderscheidende positionering en bijhorende acties krijgen telkens een heel gevarieerde invulling via:

  • redactionele artikels
  • good old print advertising
  • soepel inzetbare Facebook ads …

inspiratie voor Boncquet keukens

Boncquet keukens advertentie magazine

Boncquet keukens: een ongoing en wat ons betreft never ending story. Lees ook welke 2 relevante consumer insights de basis vormen van onze durfstrategie – je ontdekt er meteen onze eerste learnings.

« Previous Post: Scoren op het WK met POS voor Soubry | Next Post: Algist Bruggeman: met de B van B2B. En van broodexpert. »
-

PRIORITY CHECKLIST MARKETEERS

CREATIVITY WORKSHOP

Je strategie back on track?

  • Doe mee aan onze poll!

    BV's in reclame, een meerwaarde?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Volg ons op Facebook

    AB
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archief