Hoe maakte AB van Initial en veiligheid de perfecte match?
GRATIS content kalender 2019

Initial

 
Initial en veiligheid

Een merk dat zijn maatschappelijke rol opneemt en zich voluit engageert, dat is marketing van vandaag. Dat dit zelfs in b2b lukt bewees AB twee jaar op rij voor Initial, telkens n.a.v. de Werelddag voor gezondheid en veiligheid op het werk (28 april). Daarbij koppelden we Initial en veiligheid mooi aan elkaar. Om in te haken op een ernstige veiligheidsthematiek, bedachten we in 2015 ludieke wereldrecordpoging met newsjackingpotentieel.

In 2016 zorgde AB voor de communicatie en organisatie van het lanceringsevent rond wassen met vloeibare koolstofdioxide. Jawel, wassen zonder water. Revolutionair en heel relevant voor bijvoorbeeld brandweermensen. Hun kleding komt dagelijks in contact met giftige stoffen. Een gewone waterwas haalt die gevaarlijke stoffen er maar voor de helft uit, terwijl LCO2 -reiniging voor 98% zuivert. Geen wonder dat het een succesvol event werd, met heel wat gratis media-aandacht.

Twee geslaagde voorbeelden van unbound denken en communiceren.

Interesse in deze twee ‘brandend’ actuele cases van Inital?  Contacteer ons.

« Previous Post: AEG | Next Post: Alheembouw »
-

PRIORITY CHECKLIST MARKETEERS

CREATIVITY WORKSHOP

Je strategie back on track?

  • Doe mee aan onze poll!

    BV's in reclame, een meerwaarde?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Volg ons op Facebook

    AB
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archief