GreenHouse – digital & radio

Opdracht?
GreenHouse dienstencheques was uitgegroeid tot een belangrijke speler. Maar de communicatie was niet meegegroeid. En vooral: er waren dringend poets- en strijkhulpen tekort.
Uitdaging
In een zeer concurrentiële sector de referentie worden op het vlak van dienstencheques voor poets- en strijkhulp.
Oplossing
Combinatie van verschillende tactieken:
- een digitaal verhaal, inclusief state-of-the-art website met chatfunctie, online programmatic, social advertising
- voluit ondersteund met activerende radiocampagnes en later ook een eerder branding gerichte video.
Steps:
- audit van de bestaande website
- learnings in de nieuwe website gieten
- ook na launch voortdurend website optimaliseren, bv. de chat integratie werkte heel goed
- Adwords campagnes continu finetunen op regionaal niveau én met evenwicht tussen personeel en klanten:
- personeel aanwerven op basis van behoefte waar er personeel nodig was
- maar ook Adwords naar prospecten als er nieuwe klanten nodig waren (o.b.v. wekelijkse input van kantoordirecteuren)
Resultaat
In 4 weken tijd 134 nieuwe huishoudhulpen en 812 nieuwe klanten. Ontdek de indrukwekkende campagneresultaten: een knappe unbound case!
En contacteer ons gerust als je onze ‘unbound visie’ naar jouw merk wil vertalen.