Deze GreenHouse campagne maakt de ambities van het merk waar.
GRATIS content kalender 2021

GreenHouse – digital & radio

 
Greenhouse campagne

Opdracht?

GreenHouse dienstencheques was uitgegroeid tot een belangrijke speler. Maar de communicatie was niet meegegroeid. En vooral: er waren dringend poets- en strijkhulpen tekort.

Uitdaging

In een zeer concurrentiële sector de referentie worden op het vlak van dienstencheques voor poets- en strijkhulp.

Oplossing

Combinatie van verschillende tactieken: 

  • een digitaal verhaal, inclusief state-of-the-art website met chatfunctie, online programmatic, social advertising
  • voluit ondersteund met activerende radiocampagnes en later ook een eerder branding gerichte video.

Steps:

  • audit van de bestaande website
  • learnings in de nieuwe website gieten
  • ook na launch voortdurend website optimaliseren, bv. de chat integratie werkte heel goed
  • Adwords campagnes continu finetunen op regionaal niveau én met evenwicht tussen personeel en klanten:
  • personeel aanwerven op basis van behoefte waar er personeel nodig was
  • maar ook Adwords naar prospecten als er nieuwe klanten nodig waren (o.b.v. wekelijkse input van kantoordirecteuren)

Resultaat

In 4 weken tijd 134 nieuwe huishoudhulpen en 812 nieuwe klanten. Ontdek de indrukwekkende campagneresultaten: een knappe unbound case!

En contacteer ons gerust als je onze ‘unbound visie’ naar jouw merk wil vertalen.

GreenHouse campagne
« Previous Post: Omega Pharma / Galenco – rebranding & grafiek | Next Post: Recupel ‘Energie’ – video & website »
-

Meer werk

PRIORITY CHECKLIST MARKETEERS

CREATIVITY WORKSHOP

9 conversie optimalisatie tips

Je strategie back on track?

  • DOE MEE AAN ONZE POLL

    Welk soort artikels verkies je op onze blog?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Volg ons op Facebook

    AB
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archief