Deze GreenHouse campagne maakt de ambities van het merk waar.
GRATIS content kalender 2020

GreenHouse

 
Greenhouse campagne

Opdracht?

GreenHouse dienstencheques was uitgegroeid tot een belangrijke speler. Maar de communicatie was niet meegegroeid. En vooral: er waren dringend poets- en strijkhulpen tekort.

Uitdaging

In een zeer concurrentiële sector de referentie worden op het vlak van dienstencheques voor poets- en strijkhulp.

Oplossing

Combinatie van verschillende tactieken: 

  • een digitaal verhaal, inclusief state-of-the-art website met chatfunctie, online programmatic, social advertising
  • voluit ondersteund met activerende radiocampagnes en later ook een eerder branding gerichte video.

Steps:

  • audit van de bestaande website
  • learnings in de nieuwe website gieten
  • ook na launch voortdurend website optimaliseren, bv. de chat integratie werkte heel goed
  • Adwords campagnes continu finetunen op regionaal niveau én met evenwicht tussen personeel en klanten:
  • personeel aanwerven op basis van behoefte waar er personeel nodig was
  • maar ook Adwords naar prospecten als er nieuwe klanten nodig waren (o.b.v. wekelijkse input van kantoordirecteuren)

Resultaat

In 4 weken tijd 134 nieuwe huishoudhulpen en 812 nieuwe klanten. Ontdek de indrukwekkende campagneresultaten: een knappe unbound case!

En contacteer ons gerust als je onze ‘unbound visie’ naar jouw merk wil vertalen.

GreenHouse campagne
« Previous Post: Omega Pharma / Galenco | Next Post: Recupel – Energie »
-

PRIORITY CHECKLIST MARKETEERS

CREATIVITY WORKSHOP

9 conversie optimalisatie tips

Je strategie back on track?

  • DOE MEE AAN ONZE POLL

    Welk soort artikels verkies je op onze blog?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Volg ons op Facebook

    AB
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archief