Deze klassieke direct mail voor CWS helpt ook de sales vooruit! - AB
GRATIS content kalender 2021

CWS – heerlijk klassieke dm

 
AB communicatie dm CWS initial 1

Opdracht?

Veel brandweerkorpsen gebruiken al de diepgaande LCO2-reiniging van CWS (het voormalige Initial). Onze missie: ook de Seveso-bedrijven overtuigen (bedrijven die gevaarlijke stoffen produceren, verwerken of opslaan), met name de verantwoordelijken voor het onderhoud van beschermkleding.

Uitdaging

Hoe stellen we de revolutionaire LCO2-reiniging (reinigen o.b.v. liquid CO2 i.p.v. met water) van CWS bondig en opvallend voor? En hoe overhalen we de verantwoordelijke om tot een gratis proefreiniging over te gaan?

AB communicatie dm CWS initial 2

Oplossing

CWS trok de kaart van een klassieke postale direct mail. Verregaand gepersonaliseerd, om in kleine reeksen week na week uit te sturen en telefonisch op te volgen. AB trok de kaart van de originele insteek. Daarin maken we de opvallende vergelijking met een dieptereinigend gelaatsmasker uit de schoonheidsrayon. Verder enkele fijne woordspelingen zoals ‘gratis staaltje’, ‘sterk staaltje technologie’ en ‘gratis test’) en een bondige inhoud met veel aandacht voor de CTA.

AB communicatie dm CWS initial 3

Resultaat

Oogt goed, maar het is nog even afwachten hoe het loopt, gezien de campagne nog maar pas gestart is. Benieuwd wat vandaag de stand van zaken is? Contacteer ons gerust!

« Previous Post: Het nieuwe Crack – social video’s | Next Post: Crack webshop QR-code »
-

Meer werk

PRIORITY CHECKLIST MARKETEERS

CREATIVITY WORKSHOP

9 conversie optimalisatie tips

Je strategie back on track?

  • DOE MEE AAN ONZE POLL

    Hoe zie jij employer branding?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archieven