Betekenismarketing met de "Recupel on tour"-activatie – AB
GRATIS content kalender 2019

Betekenismarketing met de “Recupel on tour”-activatie

 
Recupel On Tour sfeerbeeld

Advertising draait meer en meer om beleving. Dat heet experience marketing. Maar idealiter ga je nog een stapje verder: van vrijblijvende fun tot relevante zingeving. Wat doet het merk concreet, hoe kan het in het leven van mensen ingrijpen? Dat is betekenismarketing.

Met Recupel On Tour trokken we de straat op en activeerden we het grote publiek om zoveel mogelijk elektrotoestellen te komen deponeren. Resultaat: 40 lokale acties, 100.000 kilogram ingezameld elektro.

Bekijk het complete verhaal hieronder en gebruik onze 8 tips als leidraad om zelf uit te pakken met succesvolle betekenismarketing.

Recupel on Tour leaflet

Voor elke lokale actie kregen inwoners een leaflet in de bus, met vermelding van het specifieke inzamelpunt.

« Previous Post: Ontex iD for men … and women | Next Post: There’s something in the air … »
-

PRIORITY CHECKLIST MARKETEERS

CREATIVITY WORKSHOP

Je strategie back on track?

  • Doe mee aan onze poll!

    BV's in reclame, een meerwaarde?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Volg ons op Facebook

    AB
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archief