Recupel on tour - brand activation | AB
GRATIS content kalender 2021

Recupel on tour – brand activation

 
Recupel On Tour sfeerbeeld

Opdracht?

Meer klein elektro inzamelen voor recyclage.

Uitdaging

Hoe motiveren we mensen om uit hun luie zetel te komen, hun afgedankt klein elektro van zolders en uit kasten te halen en tot bij Recupel te brengen?

Oplossing

Met Recupel On Tour trokken we de straat op en activeerden we het grote publiek om zoveel mogelijk elektrotoestellen te komen deponeren.

Een mooi voorbeeld van betekenismarketing: je merk concreet doen ingrijpen in het leven van mensen. Deze relevante zingeving gaat net een stapje verder dan de vrijblijvende fun van experience marketing.

Recupel on Tour leaflet

Voor elke lokale actie kregen inwoners een leaflet in de bus, met vermelding van het specifieke lolale inzamelpunt.

Resultaat

40 lokale acties, 100.000 kilogram ingezameld elektro.

Bekijk het complete verhaal hieronder en gebruik onze 8 tips als leidraad om zelf uit te pakken met succesvolle betekenismarketing.

« Previous Post: Ontex – POS, lead generation … | Next Post: McCain – airfryer lanceringscommunicatie »
-

Meer werk

PRIORITY CHECKLIST MARKETEERS

CREATIVITY WORKSHOP

9 conversie optimalisatie tips

Je strategie back on track?

  • DOE MEE AAN ONZE POLL

    Welk soort artikels verkies je op onze blog?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Volg ons op Facebook

    AB
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archief