Knappe 'unbound' bandenspanningscampagne voor Recytyre van AB
GRATIS content kalender 2021

Recytyre ‘banden checken’ – integrale communicatie

 
bandenspanningscampagne voor recytyre

Opdracht?

Jaarlijkse bandenspanningscampagne voor Recytyre met als doel : check geregeld je banden. .

Uitdaging

De klant en ons doelpubliek blijven verrassen. Sensibilisering hoeft niet saai of belerend te zijn.

Oplossing

Eén allesoverkoepelend concept: “Je banden checken is kinderspel. Maar laat je veiligheid niet van je kinderen afhangen.”

Breed uitgewerkt in elk medium dat paste binnen het budget en de doelgroep.

  • Online video’s als speerpunt.
  • Dedicated campaign website als campagnedraaischijf.
  • Radiospots.
  • Activaties en samenwerking met relevante partners zoals influencers en radiozenders.
  • POS-communicatie.
  • Earned media op basis van gefundeerde research (een onderzoek, samen met VIAS).

Kortom: een mooi unbound evenwicht tussen inbound marketing en outbound marketing.

Resultaat

YouTube Ads Leaderboard: de best bekeken YouTube commercial van het jaar in België. Bekijk hem (nog eens) hieronder.

En omdat we ze nog steeds super cute vinden: hier nog twee andere video’s die in het eerste trimester van datzelfde jaar de twee best bekeken YouTube commercials van België waren.

 

Ook unbound ambities? Contacteer ons.

« Previous Post: Samsonite ‘Curv launch’ – visual | Next Post: AEG – brand activation, lead generation, PR »
-

Meer werk

PRIORITY CHECKLIST MARKETEERS

CREATIVITY WORKSHOP

9 conversie optimalisatie tips

Je strategie back on track?

  • DOE MEE AAN ONZE POLL

    Welk soort artikels verkies je op onze blog?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Volg ons op Facebook

    AB
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archief