Knappe 'unbound' bandenspanningscampagne voor Recytyre van AB
GRATIS content kalender 2020

Recytyre

 
bandenspanningscampagne voor recytyre

Opdracht?

Jaarlijkse bandenspanningscampagne voor Recytyre met als doel : check geregeld je banden. Als voorbeeld het jaar 2017.

Uitdaging

De klant en ons doelpubliek blijven verrassen. Sensibilisering hoeft niet saai of belerend te zijn.

Oplossing

Eén allesoverkoepelend concept: “Je banden checken is kinderspel. Maar laat je veiligheid niet van je kinderen afhangen.”

Breed uitgewerkt in elk medium dat paste binnen het budget en de doelgroep.

  • Online video’s als speerpunt.
  • Dedicated campaign website als campagnedraaischijf.
  • Radiospots.
  • Activaties en samenwerking met relevante partners zoals influencers en radiozenders.
  • POS-communicatie.
  • Earned media op basis van gefundeerde research (een onderzoek, samen met VIAS).

Kortom: een mooi unbound evenwicht tussen inbound marketing en outbound marketing.

Resultaat

YouTube Ads Leaderboard 2017: best bekeken YouTube commercial van België. Bekijk hem (nog eens) hieronder.

En omdat we ze nog steeds super cute vinden: hier nog 2 andere video’s die in het eerste trimester van 2017 de 2 best bekeken YouTube commercials van België waren.

 

Ook unbound ambities? Contacteer ons.

« Previous Post: Samsonite | Next Post: AEG »
-

PRIORITY CHECKLIST MARKETEERS

CREATIVITY WORKSHOP

9 conversie optimalisatie tips

Je strategie back on track?

  • DOE MEE AAN ONZE POLL

    Welk soort artikels verkies je op onze blog?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Volg ons op Facebook

    AB
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archief