Recente inspiratie voor AB. En voor jou ongetwijfeld ook.
GRATIS content kalender 2019

Recente inspiratie voor AB. En voor jou ongetwijfeld ook.

De creatieve intermezzo’s van het AB change seminar.
 

Naast de stevige keynote sessies was er tijdens het AB change seminar ook ruimte voor luchtiger werk. Cases en filmpjes, geselecteerd door de AB-collega’s zelf. Binnen- en vooral buitenlands werk dat ons raakte, deed lachen, ontroerde, inspiratie gaf. Was je op het seminar, geniet er dan nog eens van. En was je er niet, dan twijfelen we er niet aan dat ook jij hier inspiratie vindt.

Scoren nog voor de match begint! Deze instant classic van Fly Emirates vond voetballiefhebber en no nonsense boss Koen Verbauwhede de max.

Voor de Hands off campagne van Marc Dorcel had onze digital design evangelist Jan De Poorter een uitgesproken (maar uiteraard zuiver professionele) interesse.

Tijdens de voorbije Superbowl kreeg het Amerikaanse publiek deze hilarische Heinz Ketchup commercial te zien. Hij kon mij als project manager en hondenliefhebber meer dan bekoren. Misschien ook omdat ik elke dag de roedel van AB moet samenhouden;-)?

Lien Desmet omschrijft zichzelf o.a. als externe inspirator. Met deze straffe case slaagt ze daar zeker in.

Een brochure voor de Audi TT. De keuze van autofreak en visual addict & design Jedi Pieter Lefevre is op het eerste gezicht vrij traditioneel. Tot je de case bekijkt.

Positivo at your service Brigitte De Paepe heeft stiekem nog altijd een crush op print. Ze liet de aanwezigen op het seminar raden welk merk achter deze affiche zat. Drie woorden, 2 spots, geen logo. Zeg niet dat jij het merk niet herkent.

Inspiratie op het AB change seminar - McDonalds

Relevantie troef bij de selectie van concept & digital creative Mike Bral. Niet elk merk kan claimen dat het levens redt, tenzij je Samsung heet. Geen wonder dat Cannes Lions het merk Samsung zopas bekroonden tot Creative Marketer of the Year (goed voor 27 Lions in 2015).

Laura Zoepf is een waardige design ambassador van AB. En ze heeft het hart op de juiste plaats. Getuige daarvan deze confronterende campagne die je niet onberoerd laat.

Wat heeft de marathon van Parijs met waterschaarste in Afrika te maken? Flauwe grappenmaker Marc Pauwels toont zich hier van zijn ernstige kant.

Fietsen en design zijn twee passie voor graphic thinker en comic sans killer Jorge De Wintere. In deze case van fietsfabrikant Jaegher vond hij de gedroomde combinatie van beide.

En als we jou nu eens zouden inspireren?

Contacteer ons

We maken graag tijd voor een creatieve en strategische inspiratiesessie.

Trui De Pauw
Trui De Pauw, project manager.
Linkedin , Twitter , Facebook.
« Previous Post: Verslag AB change seminar: voor marketeers die niet willen stagneren. | Next Post: The unbound agency: twee ongebonden meningen »
-
Gerelateerde artikels

PRIORITY CHECKLIST MARKETEERS

CREATIVITY WORKSHOP

Je strategie back on track?

  • Doe mee aan onze poll!

    BV's in reclame, een meerwaarde?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Volg ons op Facebook

    AB
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archief