Ben jij die digitale strategische duizendpoot?
GRATIS content kalender 2019

Ben jij die digitale strategische duizendpoot?

Grijp je kans bij AB, the unbound agency
 

Als unbound agency combineren we het beste van inbound en outbound marketing. Online content waar mensen echt op zoek naar zijn, koppelen we pretentieloos aan klassieke advertising. Waarom? Omdat het werkt. Vanuit die visie willen we onze klanten verder laten groeien en de klanten van onze klanten nog beter helpen. Leef, werk en adem je online, maar reikt je blik toch verder dan je digitale eiland? Dan ben jij misschien onze digitale strategische duizendpoot.

Enter.

Jouw profiel

AB, the unbound agency. Wordt dit jouw nieuwe biotoop?

AB, the unbound agency. Wordt dit jouw nieuwe biotoop?

  • Je hebt minstens 3 jaar ervaring in online marketing. Je speelt met keyword research, social en GA. Je voelt je thuis in dat wereldje als Chewbacca in zijn Millennium Falcon.
  • Jouw passie voor communicatie is grenzeloos, je volgt evoluties op de voet.
  • Je laat collega’s en klanten niet verloren lopen in technologisch jargon – je spreekt digitaal, maar in mensentaal.
  • Je bent een nuchtere teamspeler, geen egotripper.
  • Je laat je stem horen, je bent een ondernemende voortrekker – we houden van kamerplanten, maar zoeken er geen. Je gaat Mozesgewijs recht door zee, inspireert ons en enthousiasmeert je klanten.
  • Je hebt een gezonde aversie voor clichématig denken, en je vindt data, cijfers, de menselijke psyche en het online gedrag van mensen ronduit fascinating.

Jouw taak

  • Met jouw digitale knowhow word jij een belangrijke speler in ons strategisch team.
  • Je krijgt een centrale rol bij AB als digitaal planner over alle projecten heen. Je bevindt je op het kruispunt waar communicatiestrategie, merkbeleving, creativiteit en online opportuniteiten elkaar vinden.
  • Je ruikt elke online opportuniteit van ver en je vertaalt ze naar een concreet actieplan.
  • Hoewel je digitaal spreekt, hoef je het niet te schrijven. Je moet geen webdesigner of -developer te zijn. Enig inzicht is wel een meerwaarde.
  • Je werkt meestal in Waregem, tenzij je klanten bezoekt om hen direct te adviseren.
  • Je werkt prima samen met de creatieve cel aan effectieve omnichannel campagnes, waarbij jij het voortouw neemt bij de online integratie.
  • Je staat in voor de opstart, opvolging en optimalisatie van online campagnes, inclusief het opzetten van meetpunten, de online screening, de rapportering en de analyse van de online presence van onze klanten.
  • Je selecteert mee de juiste online partners naargelang de projecten en behoeftes en kent de ‘online scene’ als je broekzak.
  • Je bouwt de social media en online aanwezigheid van AB verder uit.

Ons aanbod

  • Een fulltime job. Zelfstandig of in vast dienstverband.
  • Boeiend en gevarieerd werk met klanten in diverse sectoren.
  • Een aantrekkelijk loon met voordelenpakket en opleidingskansen.
  • Een team van 14 gemotiveerde collega’s die samen met jou AB verder uitbouwen.
  • Een mooi loopbaanperspectief: onze medewerkers blijven niet toevallig heel lang bij ons. Ben je een jobhopper, vergeet het dan maar.
  • Gratis parking voor de deur en – handig als je dampend van het zweet komt aangefietst – een doucheruimte.

Voel je het al kriebelen?

ENTER

Neem contact met Koen Verbauwhede via 0475 80 26 50 - koen@ab.be, of met Piet Coucke via 0476 46 93 56 - piet@ab.be

Koen Verbauwhede
Koen Verbauwhede, no nonsense boss & stratego lover.
Linkedin , Twitter , Instagram , Facebook.
« Previous Post: Online wedstrijden: juridische do’s & don’ts | Next Post: Gratis AB change seminar op 21 april 2016 »
-
Gerelateerde artikels

CREATIVITY WORKSHOP

Je strategie back on track?

  • Doe mee aan onze poll!

    BV's in reclame, een meerwaarde?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Volg ons op Facebook

    AB
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archief