Gratis AB change seminar op 21 april 2016
GRATIS content kalender 2019

Gratis AB change seminar op 21 april 2016

Een inspirerend marketingevent rond ‘Omgaan met verandering’
 

Gratis AB change seminarVerandering. Zoals je ziet in het filmpje kan de ene er al wat beter mee om dan de andere.

Ook als marketeer sta je voortdurend voor veranderingen die je uit je comfortzone halen. Technologische innovaties, toenemend belang van data, consumenten die al lang niet meer gewillig volgen of geloven wat merken vertellen … genoeg ‘changes en challenges’ om een hele marketingcarrière mee te vullen. Wij vullen er alvast ons gratis AB change seminar van een halve dag mee. Schrijf nu gratis in!

Programma

Gratis AB change seminar - Dennis Kenis - Filp Lauweres - Filip Lemaitre AB nodigde 3 keynote sprekers uit die met kennis van zaken op het centrale thema inhaken.

13.00u : ontvangst

13.30u – 13.45u: intro

13.45u – 14.15u: Dennis Kenis – FairEtail (digital performance marketing) – Digitale marketing & media-aankoop: de wereld is in beta!

Hoe evolueert de online media-aankoop ? Wat is er vandaag mogelijk op het vlak van digitale marketing? Wat brengt de toekomst: zullen ook offline kanalen gedigitaliseerd worden?

14.15u – 14.30u: AB intermezzo

14.30u – 15.15u: Filip Lauweres – IgnitionOne (marketing technology innovator) – Hoe data en technologie Mad Men veranderen in Math Men.

Bedrijven lijden steeds meer aan data obesitas. Het volume van verzamelde data neemt hand over hand toe. We doen zaken met die opgeslagen data, maar hoe halen we meer waarde uit het big data fenomeen? Stopt het bij een technisch en data science verhaal? Of kan content big data versterken? Een live demo laat je tijdens deze presentatie de bomen zien door het big data bos.

15.15u – 15.45u: pauze

15.45u – 16.00u: AB intermezzo

16.00u – 17.00u: Filip Lemaitre – Trendwolves (trend agency) – Framily. Hoe millennials het gezin hertekenen.

De Y-generatie drukt haar stempel nu ook op het gezin – net zoals ze dit eerder op de werkvloer deed. Dit nieuwe en vernieuwende verhaal over jonge Gen Y-gezinnen schetst hoe vrienden hun plaats veroveren binnen het gezin en de familie. Wat zijn de drivers van die ‘Framily‘ evolutie? Wat is de impact op het beleid, de markt, brands … Een verrassende inkijk in de interne keuken van het jonge gezin.

17.00u: receptie met hapjes, drankjes en rondleiding in onze nieuwe kantoren.

Inschrijven kan tot en met 15 april, maar wacht er niet mee, het aantal plaatsen is beperkt. Tot dan?

Marc Pauwels
Marc Pauwels, ideeën • teksten • strategie • flauwe grappen.
Linkedin , Twitter , Instagram , Facebook.
« Previous Post: Ben jij die digitale strategische duizendpoot? | Next Post: Social media day verslag: leve de amplification »
-
Gerelateerde artikels

PRIORITY CHECKLIST MARKETEERS

CREATIVITY WORKSHOP

Je strategie back on track?

  • Doe mee aan onze poll!

    BV's in reclame, een meerwaarde?

    View Results

    Laden ... Laden ...
  • Volg ons op Facebook

    AB
  • Meest recente berichten

  • related

  • Tags

  • Archief