werk – AB

BULK .ID

Wat voor de Lybover-group begon als de overname van een bedrijf dat machines verkocht voor de behandeling van bulkgoederen, groeide snel uit tot een geïntegreerd bedrijf dat volledige recyclageprocessen en  logistieke lijnen engineert, bouwt en onderhoudt. BULKID.be en BULKID.fr beheersen de […]

energie

Recupel – Energie

Een koelkast van 10 jaar oud vervang je beter door een nieuwe, energie zuinige. Zelfs al werkt je oude toestel nog prima. Raar maar waar: je doet er het milieu en je portemonnee een plezier mee. Een nieuwe unbound campagne van […]

Greenhouse campagne

GreenHouse

De ambitie van Greenhouse dienstencheques is niet gering: in een zeer concurrentiële sector de referentie worden op het vlak van dienstencheques voor poets- en strijkhulp. We brengen een digitaal verhaal, inclusief state-of-the-art website, en voluit ondersteund met activerende radiocampagnes. Ontdek […]

Galenco baby

Omega Pharma / Galenco

Baby’s en beestjes scoren altijd in advertising. Voor Galenco van Omega Pharma combineerden we beide. We kregen de vraag voor een rebranding en een nieuwe verpakkingslijn, we gaven Galenco er twee mascottes bij met knuffelfactor 10: Walvis Lou en Konijn […]

MoneYou online video

MoneYou

Online video advertising is een trend die steeds belangrijker wordt. Voor online spaarbank MoneYou het geknipte medium om de nieuwe tarieven én de merkwaarden in de picture te zetten en tegelijk de savvy spaarder te activeren. Via display advertising targeten […]

lampencampagnes

Recupel – Lampencampagnes

Voor Recupel ontwikkelden we een doortimmerde strategie die nu al een aantal jaren resulteert in opvallend creatief werk. Het brede publiek kent ons vooral van de jaarlijkse lampencampagne. Maar ook b2b laten we ons geregeld opmerken. Recupel TV lampenspot 2015 […]

Gran'Oliva & Gran'Tapas

Pietercil / Beliès / Gran’Oliva & Gran’Tapas

Voor een merk als Gran’Oliva & Gran’Tapas is innovatieve productontwikkeling cruciaal. En daar zijn ze verdraaid sterk in. Het minste wat wij dan kunnen doen is de communicatie er mega hip, trendy en vol appetite appeal laten uitzien. Foodfotografie, graphic […]

Alheembouw

Alheembouw

Hoe brengen we industriebouwers Alheembouw en zusterbedrijf Aconstruct onder 1 sterke en herkenbare noemer? Centraal visueel icoon, groepssignatuur (A-Partners) met corporate claim, onderscheidende kleurcodes, human touch … Contacteer ons en we vertellen graag het complete verhaal. Tags: Alheembouwb2bbouwbrochuregrafiekhuisstijlrestylingsignalisatiestationary

Initial en veiligheid

Initial

Een merk dat zijn maatschappelijke rol opneemt en zich voluit engageert, dat is marketing van vandaag. Dat dit zelfs in b2b lukt bewees AB twee jaar op rij voor Initial, telkens n.a.v. de Werelddag voor gezondheid en veiligheid op het […]

survey voor AEG

AEG

Waarom koppelden we gamification aan een online survey voor AEG? Omdat het fun en merkbeleving opleverde. Omdat we er relevante merkinzichten, consumentengegevens en onderzoeksresultaten uit puurden. Omdat het behoorlijk wat earned media opleverde. Omdat … ach, lees hier toch gewoon […]

bandenspanningscampagne voor recytyre

Recytyre

Recytyre staat in voor de recyclage van banden en streeft naar een langere levensduur ervan. Dat laatste is een belangrijk aspect van deze bandenspanningscampagne, met deze online video’s als speerpunt. Geen wonder dat ze in het eerste trimester van 2017 […]

Samsonite Curv® Collection

Samsonite

Samsonite en AB kennen elkaar intussen zo goed dat we aan een half woord vaak al genoeg hebben om tot een goed resultaat te komen. Een mooi voorbeeld was de Samsonite Curv® Collection. Bekijk hier hoe we een 3D-visual ontwikkelden […]

Petrus Sour beers

Brouwerij De Brabandere / Petrus Sour

Guess what: vergeet Bud Light en Miller, Amerikanen hunkeren naar ambachtelijk kwaliteitsbier. Voor de launch van Petrus Sours in de States werkten we een moodboard en een grafisch innovatieve retrostijl uit die het merk heel onderscheidend in de markt zet. […]

campagne voor Canderel

Canderel

Hippe foodies kennen Martha Majewski als een van de rijzende sterren aan het foodfirmament. AB bundelde 10 van haar suikerarme receptjes voor Canderel in een fris boekje, bedacht leuke receptnamen (‘Gooi omhoog die pannenkoeken’) en een vernieuwende grafiek. Een fungame […]

McCain ovenfrieten

McCain

Ovenfrieten zijn een innovatieve vondst waar McCain terecht mee uitpakt. Daar hoort ook opvallend POS-materiaal bij. Lees hier hoe onze POS-speurtocht leidde tot een verrassende connectie met ramkraakpaaltjes en finaal mee zorgde voor een meerverkoop van 60%. Hoe spring jij […]

sponsorbillboards voor Bel&Bo

Bel&Bo

Een kleurrijk modemerk als Bel&Bo komt op tv mooi tot zijn recht. De laatste jaren vooral met een hele batterij korte en slimme sponsorbillboards. Hoe we dat creatief slim, mediaslim en budgetslim aanpakten, lees je hier. Slim gesprek? Contacteer ons. Tags: […]

SIGN2COM - de vakbeurs van KortrijkXpo

Kortrijk Xpo / Sign2Com

SIGN2COM is een vakbeurs van KortrijkXpo. Spelers uit de reclame-, signage-, media- en communicatiewereld krijgen er de kans om zich te profileren. AB verzorgt het ondersteunend communicatiemateriaal. Benieuwd hoe we jou kunnen adviseren? Contacteer ons. Tags: b2bbeurscommunicatiedienstengrafiekKortrijk Xpo